معرفی بازی فرقه قاتلین : اتحاد برای کامپیوتر

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

بازی Pc صوتی و تصویری نرم افزار Pc نرم افزار امنیتی کلیپ موبایل مشاوره خرید نرم افزار موبایل بازی موبایل
جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 178
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 3719
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

معرفی بازی فرقه قاتلین : اتحاد برای کامپیوتر

          دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity فرقه قاتلین اتحاد

آخرین تغییرات : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

اخبار بازی اضافه شد

بار دیگر قرار است کمپانی مشهور و معروف Ubisoft نسخه دیگری از بازی فرقه قاتلین با نام Assassins Creed Unity فرقه قاتلین اتحاد را در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه کند . طبق اطلاعاتی که منتشر شده است , بازی در قرن ۱۸ و در کشور فرانسه و در بحبوحه انقلاب بزرگ آن کشور روایت می شود . یوبی سافت طی بیانیه ای که به تازگی منتشر شده  , اعلام کرده است که بیش از ۳ سال است که بر روی این پروژه در حال کار کردن است و چون تا به امروز نیز به پایان نرسیده , نمی تواند اطلاعات بیشتری از بازی را در اختیار کاربران قرار دهد . طبق گفته Kotaku قرار است این بازی برای پلتفرم های PC , XBOXONE و PS4 به بازار عرضه گردد . در صورت منتشر شدن اطلاعات بیشتر در ماه های آینده شاهد اطلاعات بیشتری خواهیم بود .

 

اخبار بازی

کمتر از ۲ ماه دیگر نمایشگاه E3 2014 برگزار می شود و کمپانی های زیادی قصد دارند تا بار دیگر گیمرها را شگفت زده کنند . یکی از این کمپانی های Ubisoft است که طبق گفته یکی از منابع و فعالان مورد اطمینان صنعت گیم , قرار است در این نمایشگاه دو دمو از بازی Assassin’s Creed : Unity به نمایش درآید . قرار است یکی از این دموها مربوط به بخش تکنفره و تغییرات زیادی که در بخش پارکور بازی اعمال شده است باشد و دموی دیگر مربوط به بخش CO-OP چندنفره است که به نوعی سوپرایز یوبی سافت برای طرفداران فرقه قاتلین تلقی می شود .

 

مشخصات بازی Assassins Creed Unity :

نام بازی : Assassins Creed Unity

نام بازی (فارسی) : فرقه قاتلین اتحاد

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۵

شرکت سازنده : Ubisoft

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

 

تصاویری از محیط بازی Assassins Creed Unity

 Assassins.Creed.Unity.1.www.Download.ir 

Assassins.Creed.Unity.2.www.Download.ir

Assassins.Creed.Unity.3.www.Download.ir

Assassins.Creed.Unity.4.www.Download.ir

دانلود تریلر بازی Assassins creed unity

لینک دانلود:                    دانلود با لینک مستقیم

توجه: بزودی لینک دانلود این بازی در سایت قرار خواهد گرفت.(حدود 9 ماه بعد)

 


دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برای کنسول های PS3 ریلیز شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود. بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای ۱۶۰۰سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید.

WRC FIA World Rally Championship 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

             WRC 4 pc cover small دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC


دانلود بازی Football Manager 2014 برای PC

بیش از ۱۰۰۰ نکته ی مثبت را نسبت به عرضه ی سال قبل خود داراست و استودیوی بازی سازی آن را واقع گرا ترین شبیه ساز مدیریت فوتبالی که تاکنون منتشر شده خطاب می کند. این بازی در عین حال که برای PC و Mac منتشر می شود، برای Linux نیز منتشر خواهد شد. و قابلیت ذخیره سازی cloud این اجازه را به بازیکن می دهد تا career های خود را از هر کامپیوتری برداشت کند. تغییراتی که در نسخه ی ۲۰۱۴ این بازی صورت گرفته را می توان بدین صورت بیان داشت: موتور گرافیگی بهبود یافته، تعمیرات اساسی و تکنیکی، نقل و انتقالات و قرارداد های واقع گرایانه تر، فعل و انفعالات پیچیده تر هیئت مدیره، تعامل های پیچیده تر بین اجزا، بازیکنان و مدیران رقبا، سیستم خبر رسانی بهبود یافته، رابط کاربری بهبود یافته، تکامل یافتن حالت کلاسیک، ویژگی های اجتماعی اضافی و بهبود تکنولوژی های بزرگ.

Football Manager 2014 PC-RELOADED

 

            Football Manager 2014 pc cover small دانلود بازی Football Manager 2014 برای PC


دانلود بازی Ashes Cricket 2013 برای PC

رقابت بازگشته است . بازی کامپیوتر Ashes Cricket 2013 کرکیکت ۲۰۱۳ یکی از سری بازی های شبیه ساز ورزشی است که توسط Trickstar Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی مشهور ۵۰۵ Games آن را برای پلتفرم های Pc , Xbox360 و PS3 به بازار عرضه کرده است . بار دیگر رقابت های بین المللی و سختی آغاز خواهد شد و هیجان رقابت را تجربه خواهیم کرد . کریکت در بیش از صد کشور بازی می‌شود . این رشته ورزشی پرطرفدارترین ورزش کشورهای هند ، پاکستان ، بنگلادش و سریلانکا است و در انگلیس ، ولز ، استرالی ا، کنیا ، زیمباوه ، نپال ،نیوزیلند ، آفریقای جنوبی و جزایر انگلیسی زبان دریای کارائیب که با عنوان هند غربی در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند , به شمار می آید . برای ساخت بازی از موتور جدیدی استفاده شده است که گیم پلی کاملا واقعی را برای بازیکن تداعی می کند و تغییر شرایط زمین و کنترل عناصر بازی نیز باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی گردیده است . ۲۰ لیگ معتبر , مسابقات قهرمانی جهان , جام های بین المللی , مسابقات حذفی و سایر مسابقات که فقط بخشی از ویژگی های این نسخه از بازی به شمار می آیند .

Ashes Cricket 2013 PC-RELOADED

 

            Ashes Cricket 2013 pc cover small دانلود بازی Ashes Cricket 2013 برای PC

 


دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v2

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

          pes14 pc cover دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v2


دانلود بازی FX Eleven برای PC

عنوان FX Eleven نام یک بازی شبیه سازی مدیریتی فوتبال شبیه فیفا منیجراست که رابط کاربری دوستانه و ابزارهای مختلف آن توانسته مورد توجه قرار گیرد. بازی زیبای FX Eleven توسط شرکت FX Interactive طراحی شده و در شبکه Steam منتشر شده است. ژانر این بازی را میتوان در سبک هایی همچون شبیه سازی, ورزشی و مدیریتی قرار دارد. در بازی اف ایکس الون شما از میان تیم ها ملی همچون انگلستان، آلمان، فرانسه ، اسپانیا، ایتالیا و ۴۵۰ باشگاه مختلف تیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و تمامی عواملی همچون کارد مربیگری, فنی, مالی و آکادمی های مختلف آنرا بدست میگیرد. آیا میتوانید تیم خود را به محبوبیت برسانید؟؟ بیش از ۱۱۷۰۰ بازیکن در بازی و امکان پرورش نوجوانان و فراخوانی آنها به تیم اصلی وجود دارد که میتوانید تیم خود را تکمیل کنید. همچنین کسب امتیازها و موفقیت های بسیار برای باشگاه شما را به اوج محبوبیت میرساند. بازی FX Eleven یک بازی مدیریتی فوتبال موفق میباشد که میتواند رقیب بازی فیفا منیجر به حساب آید, سازنده بازی سعی بر آن داشته تا تمامی عوامل بازی واقعی به نظر برسد.

FX Eleven PC-SKIDROW

 

          FX Eleven pc cover دانلود بازی FX Eleven برای PC


دانلود بازی Lets Sing برای PC

فسرده ای؟ تنهایی؟ حوصله نداری؟ میکروفون رو بردار رفیقت رو به دوئل خوانندگی دعوت کن و یک پارتی شخصی بزرگ برای خودت راه بنداز! Plug In Digital تقدیم میکند. شما استعداد خوانندگی دارید؟ اینو باید کل جهان بفهمند..پس بخوانید و در شبکه های اجتماعی آنلاین شیر کنید تا همه فهمند شما کی هستید. بازی زیبای اجازه خواندن یک بازی متفاوت میباشد که شما در آن باید خوانندگی کنید. بیش از ۲۰ آهنگ برتر از خوانندگان معروف جهانی در این بازی وجود دارد و شما با انتخاب یکی از آنها باید با آنها بخوانید و رقابت کنید تا پیروز شوید.میتوانید بازی را به صورد دو نفره انجام دهید یا با رفیقتان آنلاین بازی کنید یا دسته جمعی رقابت کنید و حتی در اینترنت در شبکه هایا جتماعی شیر کنید.یک بازی شاد و بسیار زیبا که استعداد خوانندگی شما را کشف خواهد کرد! پس میکروفون رو برداریید و آواز بخوانید.. این بازی برای نینندو wii منتشر شده بود که هم اینک نسخه کامپیوتر این بازی در دسترس شماست.

Let's Sing PC-DOGE

 

           Lets Sing pc cover small دانلود بازی Lets Sing برای PC

 


دانلود بازی MXGP برای PC

بازی زیبای MXGP که توسط کمپانی Plug in Digital اینبار برای PC منتشر شده است قطعا برای هواداران موتوکراس سرگرم کننده خواهد بود. همانند عنوان های قبلی Milestone، این بازی نیز با وفاداری به لایسنس اصلی و به صورت شبیه سازی (Simulation) خواهد بود. بازی MXGP بر حسب مسابقات FIM Motocross World Championship ساخته شده است. این بازی با گرافیک بسیار عالیه خود و رقیبان هوشمند داخل بازی ، هر لحظه گیمر را برای ادامه ی بازی تشویق می کند. عنوان MXGP نام یکی دیگر از بازی های شرکت معروف Milestone است که شبیه سازی شده سری مسایقات موتور کراس است. سبک این بازی Racing بوده و بازی توسط Plug in Digital منتشر شده است. گرد و غبار، احساس، شبیه سازی، صحت، جهش شگفت انگیز و مبارزه برای کسب مقام اول جزء عناصر اصلی بازی MXGP میباشد. این بازی بصورت کاملا رسمی با عنوان MXGP, The Official Motocross Videogame منتشر شده و تمامی قوانین موجود در بازی بر حسب MXGP رسمی ۲۰۱۳ میباشد. در بازی شما برای کسب مقام اول جهان تلاش میکنید و در جاده های خاکی سعی بر کسب مفام اول میکنید. تمامی عناصر این بازی بصورت کاملا واقعی طارحی شده اند که نور واقع گرایانه، محیط های ۳D، فن، بالن و پرچم متحرک جزئی از آن ها هستند. همچنین ۶۰ نوع موتور مختلف با ۶۰ راننده حرفه ای موتورکراس برای این بازی در نظر گرفته که میتوانید از آن ها قهرمان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

MXGP PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

             MXGP pc cover دانلود بازی MXGP برای PC


دانلود بازی IHF Handball Challenge 14 برای PC

IHF Handball Challenge 14 یکی از بازی های شبیه ساز ورزش هندبال می باشد توسط کمپانی Plug In Digital برای کنسول منتشر شده است. این بازی هیجان انگیز و زیبا می تواند امکانی را فراهم کند تا حداقل به صورت مجازی هم که شده کاربران ورزش جذاب هندبال را تجربه کنند. تمامی قوانین حاکم بر بازی هندبال به خوبی در محیطی مجازی پیاده شده است و گیمر را به دنیای پر از چالش یک بازی ورزشی مهیج می برد. این بازی جذاب که دارای مسابقات، کاپ ها، تمرینات، آموزش ها و قسمت های دیگر است محیط یک ورزشگاه سرپوشیده را در قالب یک بازی به تصویر می کشد که کاربر باید با پاسکاری های سریع و مداوم و البته دقت، سرعت و قدرتی که چاشنی ضربات نهایی می کند برنده مسابقات مختلف شود.

 

IHF Handball Challenge 14 PC-SKIDROW

 

           IHF Handball Challenge 14 pc cover small دانلود بازی IHF Handball Challenge 14 برای PC


دانلود بازی Trial Fusion برای PC

شرکت یوبی سافت و استدیو RedLynx عنوان جدیدی از سری Trials را معرفی کردند. عنوان Trials Fusion در راه PS4,Xbox One خواهد بود و از جزئیات نسل بعدی متعددی بهره خواهد برد، افکت ها و بافت ها پیشرفت قابل توجه ای دارند. این نسخه بسیاری از فرمول های موفق نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد و علاوه بر آن سیستم های جدیدی مبتنی بر فیزیک و خصوصیات اجتماعی مختلف وجود خواهند داشت. این برای اولین باری است که یوبی سافت این سری را بر روی تلفن های همراه خواهد آورد و شما قادر خواهید بود در هرجا که بخواهید این بازی را بر روی موبایلتان تجربه کنید. این بازی را می توان به عنوان ۵مین عنوان از سری بازی های Trials دانست. در این بازی از طراحی بسیار قوی فیزیک بازی و محیط بازی استفاده شده است و گیمرها با درنوردیدن موانع و پریدن از روی آن ها تجربه ای دلنشین را به همراه خواهند داشت.

Trial Fusion PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

           Trial Fusion pc cover small دانلود بازی Trial Fusion برای PC


دانلود پچ جدید بازی Pes 2014 با عنوان PESEdit 2014 Patch 4.3

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. در PES 2014 همه ی بازیکنان از نظر قدرت با هم مساوی هستند و شما به سرعت باید یاد بگیرید که چگونه از قدرت تیم خود استفاده کنید. بازیکن مرکزی زمین یا همان هافبک دقیقا مانند سایر بازیکنان تیم قوی است، اما از لحاظ فنی استعداد کمتری دارد، به طور مثال اگر شما بخواهید با کسی مثل خاوی مارتینز حمله ای را آغاز کنید مسلما گیج خواهید شد. در عین حال زمانی که توپ به یک جناح می رود و بازیکنی مانند فرانک ریبری و یا هافبک خلاقی مثل باستیان شواین اشتایگر توپ را دریافت میکنند شما احساس قدرت خواهی کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند و می توانند از بازیکنان به راحتی عبور کنند.برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

به همراه دانلود دیتا پک های بازی به صورت جداگانه

 

           PES 2014 PC دانلود پچ جدید بازی Pes 2014 با عنوان PESEdit 2014 Patch 4.3

 


یوزرنیم و پسورد نود 32

                              19 خرداد 1393

                Username: TRIAL-0112935620
                Password: nmvn3jsp5

                Username: TRIAL-0112935615
                Password: 4cnret6shb

                Username: TRIAL-0112934066
                Password: sk8mk9n4u2

                Username: TRIAL-0112948236
                Password: 3ds22pff9t

                Username: TRIAL-0112948290
                Password: a5fp67s46k

                Username: TRIAL-0112948340
                Password: t5aserrvn9


دانلود بازی مدیریت مزرعه Sky High Farm

Sky High Farm – برای زیبا و خوشبو کردن شهر از بالای یکی از آسمان خراش ها خود را آماده کنید ! مزرعه ی خود را با کاشت سبزیجات، میوه ها ، درختان و گیاهان مختلف ایجاد کنید و با انجام امور مربوط به آن ها یعنی کاشت بذر ، آبیاری محصولات ، غنی سازی خاک و … بهترین برداشت را از زمین های خود داشته باشید و با فروش آن ها کسب و کار خود را رونق ببخشید . سود شما به زمان بستگی دارد و برای بهترین سود می بایست در کمترین زمان محصولات خود را پرورش دهید .

 

            Sky High Farm دانلود بازی مدیریت مزرعه Sky High Farm


بازی مدیریتی دیوار: قهرمانان قرون وسطی The Wall: Medieval Heroes

در بازی The Wall: Medieval Heroes شما می بایست از روستای خود در مقابل مهاجمانی که شما را محاصره کرده اند ، دفاع نمایید . این بازی ترکیبی از بازی های مدیریتی دفاع و مدیریت منابع می باشد . می توانید با استخدام کمانداران ، خرابکاران ، کارگرها و … منابع جنگی و زیستی خود را افزایش دهید و با حملات حساب شده به دشمن ، آن ها را وادار به عقب نشینی کنید . داشتن ۸ روستای مختلف ، ۱۴ بخش و واحد مختلف ، ۷ حالت بازی و … از سایر ویژگی های این بازی کم حجم می باشند .

کرک جدید اضافه شد

           The Wall Medieval Heroes بازی مدیریتی دیوار: قهرمانان قرون وسطی The Wall: Medieval Heroes

 


دانلود بازی Hegemony Rome The Rise of Caesar برای PC

همانطور که از نام بازی مشخص است،‌ داستان بازی مربوط به جنگ های ژولیوس سزار میباشد، بازی گیمر را به سال های یک قرن پیش از میلاد مسیح و شما را در اوج درگیری ها و جنگ های سزار قرار میدهد. این بازی به لطف سازنده تمامی جنگ های سزار را شبیه سازی کرده و سعی بر چالش کشیدن گیمر دارد. تمامی حملات و فرمان ها از دست های خود سزار صورت میگیرد و شما با تغییرات آب و هوایی باید استراتژی های خود را تغییر دهید. کاوش در بیش از یک میلیون کیلومتر مربع از ساحل دریای مدیترانه به سواحل انگلیس در این بازی گردآوری شده که نشان از مپ بزرگ و وسیع این بازی دارد، همچنین ا میتوانید امپراطوری خود را ساخته و سپاه خود را ارتقاء دهید. موتور گرافیکی بازی بهبود یافته است و چشم انداز های بازی بسیار متنوع طراحی شده اند.

Hegemony Rome The Rise of Caesar PC-CODEX

 

              Hegemony Rome The Rise of Caesar pc cover دانلود بازی Hegemony Rome The Rise of Caesar برای PC

 


دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC

نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

Men of War Assault Squad 2 PC-RELOADED

 

             Men of War Assault Squad 2 pc cover دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC

 


دانلود بازی Tropico 5 برای PC

بار دیگر شما در این بازی قرار است به یک جزیره دور افتاده فرا خوانده شوید ، این بازی که یکی از محبوب ترین IP ها بوده و مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته قصد دارد در نسخه جدید چالش های جدیدی را برای گیمرها فراهم آورد که از جمله می توان به مکانیزم پیشرفته تجارت ، بهبود بسیار عالی تحقیقات علمی  و برای اولین بار انجام بازی به صورت گروهی تا ۴ نفر اشاره داشت. روند و داستان بازی Tropico 5 به این صورت است که در ابتدا شما کار خود را زمانی که استعمارگری متداول بوده شروع میکنید و همینطور به پیش میروید ، در جنگ های جهانی پیروز میشوید و سپس در جنگ سرد به عنوان یک دیکتاتور کشور خود را قدرت میبخشید و گسترش میدهید و بعد از آن اداره کشور خود را در قرن ۲۱ و بعد از آن هم به عهده خواهید داشت. مکانیک پیشرفته بازی, فن آوری و تحقیقات و اضافه شدن بخش مولتی پلیر قسمتی از تغییرات به وجود آمده در این نسخه است. شما در این بازی به عنوان رئیس جمهور باید به عملیات ساخت و ساز دست بزنید و همه افراد خانوده تان که در جزیره زندگی می کنند، به پست های مهم مانند مدیر، یک حاکم و یا سفیر به شما کمک کنند. شما بروی این افراد سرمایه گذاری نمایید و به محض باز شدن صفات این افراد به یک منبع تولید ثروت برای شما تبدیل میشوند.

Tropico 5 PC-CODEX

 

             Tropico 5 pc cover دانلود بازی Tropico 5 برای PC

 

 


بازی مدیریتی پمپ گاز: ساعت شلوغی Gas Station: Rush Hour

Gas Station: Rush Hour – در بازی مدیریت پمپ گاز شما می بایست تماش تلاش خود را برای راضی نگه داشتن مشتری ها و پر کردن سریع باک آن ها انجام دهید . هر چه سرعت شما بیشتر باشد ، درصد رضایت مشتریان نیز بیشتر می شود . بازی در ۴ فصل مختلف سال انجام می شود . همچنین می توانید بازی را در دو حالت داستانی و یا Rush تجربه کنید . سبک این بازی Dash می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

               Gas Station Rush Hour بازی مدیریتی پمپ گاز: ساعت شلوغی Gas Station: Rush Hour


دانلود بازی Waterpark Tycoon برای PC

یک بازی جدید و متفاوت در انتتظار شماست، در بازی Waterpark Tycoon شما می توانید یک پارک آبی بسیار بزرگ درست کرده و آنجا را اداره کنید. همان طور که گفته شد این بازی متفاوت استراتژیکی بوده و وظیفه بازیکن ساختن انواع ابزار های پارک آبی، بزرگ کردن منطقه و البته جلب رضایت مشتریان می باشد. همچنین شما می توانید این بازی را در ۲ حالت آزاد و مرحله ای بازی کنید. Waterpark Tycoon توسط شرکت معتبر astragon ارائه و در تاریخ ۲۴ می منتشر شده است.

 

Waterpark Tycoon – TiNYiSO

            Waterpark.Tycoon.Cover دانلود بازي Waterpark Tycoon براي PC


دانلود بازی A-Train 9 برای PC

سیستم کلی بازی از آخرین تکنولوژی های جهان واقعی الهام گرفته شده و شما در طول بازی باید شهر خود را بنا کرده و سپس به ساخت ساختمان ها، جاده ها، کارخانه ها، و بسیاری از شعبه های دیگر برای جذب مشتریان راه آهن خود بپردازید. قطار تنها راه حمل و نقل نیست،‌کامیون ها و گذرگاه ها باعث حمل و نقل شده و شما میتوانید به فکر منبع درآمدی دیگر باشید. تامین نیرو و قدرت های مورد نیاز خود یکی از عواملی است که باید مدنظر داشته باشید، استفاده از فورمول جدید در نیروگاه های برق و استفاده از آرایه های خورشیدی، رآکتورهای اتمی و نیروگاه های جزر و مدی همگی در دسترس قرار دارند. بازی A-Train 9 یک بازی شبیه سازی واقعی با گرافیک ۳D است و شما باید تمامی عوامل را مدنظر قرار دهید. ه گفته سازندگان بازی , این آخرین نسخه از سری بازی های شبیه ساز A است و در آن ویژگی ای جدیدی از جمله گرافیک خیره کننده , کنترل دوربین های پیشرفته , کامیون ها و اتوبوس ها و مدیریت منابع انرژی به چشم می خورد . ۱۰ مهارت از پیش ساخته شده در بازی وجود دارد که پلیر را با خود درگیر کرده و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد . نقشه های مختلفی نیز در بازی وجود دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از یک زمین خالی , به رویاهای خود دست یابید.

A-Train 9 PC-SKIDROW

 

           A Train 9 pc cover دانلود بازی A Train 9 برای PC


دانلود بازی Wildlife Park 3 برای PC

Wildlife Park 3 نام یک بازی جذاب و البته متفاوت استراتژیکی می باشد. در این بازی شما در نقش صاحب یک باغ وحش هستید و وظیفه شما همانطور که حدس زدنش سخت نیست رسیدگی و اداره باغ وحش می باشد. تمیز کردن، ساختن قفس ها و ایجاد جایگاه های تفریحی مناسب برای مشتریان از وظایف اصلی شما خواهد بود. همچنین در این بازی شما می توانید از مغازه حیوانات جدیدی خریداری نمایید و با حیوانات قبلی جایگزین کنید. به نظر نمیرسد که نگهداری و مواظبت از صد ها حیوان کار راحتی باشد، اگر شما چنین فکر نمی کنید و آماده پذیرفتن این مسئولیت هستید، بازی فوق العاده زیبا Wildlife Park 3 منتظر شماست.

Wildlife Park 3 – PROPHET

            WildLife.Park.3.Cover دانلود بازي Wildlife Park 3 براي PC


دانلود بازی Close Combat Gateway to Caen برای PC

Close Combat: Gateway to Caen آخرین نسخه سری بازی های استراتژیکی Close Combat بوده و همینطور آخرین نسخه گیم پلی کنونی آن خواهد بود. در این نسخه بزرگترین حمله کشور بریتانیا را که در جنگ جهانی برای نفوذ بر مرز های  آلمان بود را موضوع اصلی بازی قرار گرفته است.  قابل ذکر است سری بازی های Close Combat با داشتن سبک متفاوت استراتژیکی، طرفداران خاص خود را دارد.

         Close.Combat.Gateway.to.Caen.Cover دانلود بازي Close Combat Gateway to Caen براي PC

 


دانلود بازی professional farmer 2014

بازی Professional Farmer 2014 یک شبیه ساز کامل کشاورزی می باشد که به بازیکن امکان کنترل کامل مزرعه، کشت مزارع، کاشت محصولات کشاورزی، دامداری و خرید و فروش محصولات را میدهد. ابتدا در یک مزرعه کوچک کار خود را شروع می کنید و کم کم با فروش محصولات زمین های خود را بزرگتر و ماشیلات جدید کشاورزی بدست میاورید. کلید موفقیت در این بازی در برنامه ریزی خوب برای کشت محصول مناسب در هر فصل سال میباشد.

             Professional Farmer 2014 pc cover دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC


دانلود بازی Assetto Corsa Early Access برای PC

Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.

               Assetto Corsa Early Access pc cover دانلود بازی Assetto Corsa Early Access برای PC


دانلود بازی NASCAR 14 برای PC

عنوان NASCAR ’14 به وسیله ی ناشر آن یعنی Deep Silver معرفی شد.این بازی به وسیله ی Euthechnyx ساخته شده و اوایل سال ۲۰۱۴ برای PS3 و Xbox360 منتشر می شود.در بیانیه ی رسمی که به VG247 فرستاده شد،ناشر بازی تایید کرد که بازی به وسیله ی تکنولوژی مخصوص سری NASCAR یعنی Highlights تزئین شده که به بازیکنان این اجازه را می دهد تا مسابقات بسیار واقعی را بازسازی کرده،با شرایط آب و هوایی وفق داده شده و مانند دیگر رقیبانشان به جدال برای بهترین شدن بپردازند.همچنین در بازی بخش Career وجود خواهد داشت تا بازیکنان بر سر اقتدار و شکوه،قرارداد بستن با اسپانسرهای مطرح تر و راه اندازی R&D برای داشتن مسابقات بهتر،با همدیگر به مبارزه بپردازند.در بازی مسابقاتی از قبیل Daytona, Sonoma و Talladega به همراه بخش آنلاین و دونفره وجود خواهد داشت.

              NASCAR 14 pc cover small دانلود بازی NASCAR 14 برای PC


دانلود بازی Game Stock Car 2013 برای PC

Game Stock Car عنوان جدیدترین بازی از مسابقات حرفه ای ماشین سواری با ماشین های مسابقه می باشد که به تازگی توسط کمپانی Reiza Studios برای PC حمایت یافته و منتشر شده است. بازی شبیه سازی شده و مربوط به فصل ۲۰۱۳ از مسابقات اتومبیل رانی شتاب قهرمانی برزیل می باشد. شبیه سازی با قدرت تمام در این بازی به تصویر کشیده شده است. وجود بیش از ۳۴ خودرو که هریک برای مسابقات آماده و طراحی شده اند را در اختیار دارید و وبه گفته تیم سازنده بازی واقعیت گرایی را رأس بازی قرار داده اند. چندین حالت بازی، امکان Customize حرفه ای خودرو ها، مسیرها و پیست های حرفه ای برای اجرای مسابقات، امکان بازی در حالت مرحله ای، گرافیک عالی و گیم پلی قدرتمند از ویژپی های این بازی مهیج می باشد.

          Game Stock Car 2013 pc cover small دانلود بازی Game Stock Car 2013 برای PC


دانلود بازی European Bus Simulator 2012 برای PC

European Bus Simulator 2012 یک بازی شبیه ساز اتوبوس فوق العاده از شرکت astragon می باشد، به طوری که میتوان گفت بهترین بازی شبیه سازی اتوبوس بوده و به جزئیات آن بیشتر از هر بازی دیگری توجه شده است. شما در این بازی نقش راننده اتوبوس را خواهید داشت و باید اتوبوس را کنترل کنید. در این بازی باید حواستان را کاملا جمع نگه دارید چرا که این بازی دقیقا و مو به مو از شرایط اتوبوسرانی واقعی شبیه سازی شده، باید سرعت، وضعیت موتور ها، میزان سوخت باقی مانده را همواره کنترل کنید. در این بازی هم چنین هوش مصنوعی مسافران بسیار شگفت انگیز می باشد، گرافیک بازی نیز به صورت سه بعدی طراحی شده است. به طور خلاصه در صورتی که می خواهید بدانید شغل یک راننده اتوبوس چگونه است، پاسخ سوالتان را می توانید در این بازی پیدا کنید.

              Bus.Simulator.2012.Cover دانلود بازي European Bus Simulator 2012 براي PC


دانلود بازی Carnage Racing برای PC

ویژگی های گرافیکی بازی Carnage Racing ایجاد یک احساس شگفت انگیز از سرعت و غوطه وری در محیط بازی را به شما میدهد به طوری که شما درست در مرکز حوادث و اتفاقات بازی قرار دارید ،  شما می بینید و احساس هر دست انداز، سر و صدا، رول بشکه و انفجار را حس خواهید کرد.شما باید مهارت های خود را در ۲۱ مجموعه  مسابقه در ۳  جزیره گرمسیری به اثبات برسانید ، که هر کدام با موانع و ویژگی های مخصوص به خود طراحی و آماده سازی شده اند.در بازی Carnage Racing هشت ماشین مختلف که در سه کلاس طبقه بندی میشوند در نظر گرفته شده که هرکدام ویژگی های خاصی را دارند و امکان تجهیز به موشک ، شعله افکن، بمب و سلاح های دیگر را هم برای از میان برداشتن رقبا دارا هستند همچنین ماشین ها دارای قابلیت شخصی سازی ظاهری و تقویت موتور هستند که بعد از پیوزی در مراحل و جمع آوری امتیاز شما قادر به تجهیز ماشین خود به این امکانات خواهید بود.

          Carnage Racing pc cover دانلود بازی Carnage Racing برای PC

 


دانلود بازی Real World Racing Z برای PC

Real World Racing بازی مسابقه ای و فوق العاده زیبایی که توسط کمپانی Playstos برای PC در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، این بازی سبک چندان جدیدی برای ارائه ندارد اما اگر به دنبال یک عنوان ماشین سولری کم حجم با هیجان بسیار بالا هستید این بازی قطعا یکی از بهترین هاست ، دوربین بازی به صورت از بالا به پایین بوده و شما در بازی باید مشغول مسابقه با رقبای خود باشید ، این بازی به شما اجازه ی مسابقه در بزرگترین شهرهای جهان را می دهد و از مناظر زیبایی که در آن ساخته شده نیز می توانید لذت ببرید ، لندن، پاریس، برلین، رم شهرهایی است که مسابقات در آن انجام می شود.

          Real World Racing Z دانلود بازی Real World Racing Z برای PC

 


دانلود بازی Speed Kills برای PC

Speed Kills یک بازی سبک Racing و رالی مرگ است، که در آن اتومبیل ها در رقابت با هم با سلاح های مرگباری همدیگر مورد هدف قرار میدهند، تا از هم پیشی بگیرند. بازی با موتور گرافیکی Unreal طراحی شده است و سبک دوربین آن سه بعدی و از فضای بالای سر ماشین ها است. بازی در حومه کهکشان از کلان شهر cityscapes پیگیری میشود. شما در رقابت های مرگ شرکت کنید و با بدست آورد امتیاز ماشین و سلاح های که بروی آن می بندید ارتقا دهید. بازی سرعت مرگ دارای ۵ محیط مسابقه ای ، ۸ نوع اتومبیل قابل ارتقا ، انواع سلاح های مخرب  برای از راه به در کردن رقیبان را دارا می باشد.

         Speed Kills pc cover دانلود بازی Speed Kills برای PC

 


دانلود بازی Extreme Roads USA برای PC

یک بازی شبیه سازی حمل و نقل تریلر جدید منتظر شماست، بازی Extreme Roads USA که به تازگی منتشر شده می تواند شما را ساعت ها مشغول کند. خود برای چالش های حمل و نقل که در طول جاده های طولانی و بی رحم از یک نقشه ی گسترده و عظیم آماده کنید . قرارداد خود را تنظیم کنید ، کامیون خود را انتخاب کنید، و حمل و نقل انواع کالا ها را در طول سخت ترین مسیرها تجربه کنید و  با پولی که از این راه به دست آورده اید را می توانید تریلر های بهتری خریداری کنید و یا می توانید اجزا تریلیرتان را تقویت کنید. شما همچنین قادر خواهید بود با کسب مجوز تغییراتی در پنجره ها ایجاد کنید یا عکس دلخواه خود را روی درب وسیله درج کنید در کنار اینها هم از رادیوی بازی و موزیک کانتری که در طول مسیر پخش میشود لذت ببرید. شایان ذکر است در این بازی توجه زیادی به جزئیات و گرافیک شده است بدون شک مورد پسند طرفداران بازی های حمل و نقل بار با تریلر قرار خواهد گرفت.

       Extreme.Roads.USA.Cover دانلود بازي Extreme Roads USA براي PC

 


دانلود بازی Enemy Front برای PS3

با این‏که داستان بازی در برهه ‏ای کاملا خیالی رخ می‏دهد اما سازندگان توانسته‏ اند چند اتفاق مهم از آن دوران را نیز در بازی بگنجانند. یکی از آنها، قیام ورشو به سال ۱۹۴۴ است که بزرگترین مقاومت مردمی در کل تاریخ جنگ جهانی دوم بوده است. در جریان این قیام که رهبری آن بر عهده‏ ی نیروهای مقاومت داخلی لهستان بود، مردم شهر ورشو علیه نازی‏ها قیام کردند. جوزف استالین رهبر اتحاد جماهیر شوروی با این قیام مخالف بود و به همین دلیل نیروهای ارتش سرخ را در ساحل رودخانه ‏ی ویستول که فاصله‏ ی چندانی با ورشو نداشتند را نگه داشت و مانع از ورود آنها به شهر شد. مردمان ورشو در همین حال با نازی‏ها در جنگ بودند و ۶۳ روز بدون هیچ کمکی از خارج در برابر ارتش مجهر نازی، مقاومت کردند. در این جریان ۲۰۰ هزار غیرنظامی کشته و ۱۶۵ هزار نفر به اردوگاه‏های کار اجباری نازی انتقال داده شدند که البته بیشتر آن‏ها را هم کشتند. ۳۵۰ هزارنفر از ساکنین ورشو هم ناچار به فرار شدند. در ادامه، نازی‏ها ۷۰% ورشو را با خاک یکسان کردند. با این‏که این قیام پیروزی کاملی برای مقاومت داخلی لهستان نداشت اما شاید در بطن بازی بتوانید از چند موفقیت کوچک قیام ورشو لذت کافی را ببرید. می‏توانید در خلال بازی خلاق باشید. عناصر سندباکسِ بازی کارشان همین است. محیط هم خیلی خوب برای این کارها آماده شده است. پس نباید معطل کنید و وقتی دیدید که یک کامیون با مواد منفجره کنار هم قرار گرفته ‏اند، بی درنگ دست به اسنایپر شوید و کار دشمنان را بسازید. یا مثلا وقتی بهانه ‏ای برای خراب کردن یک ساختمان که داخلش پر از نازی‏ های پست‏ فطرت هستند دارید چرا باید از این کار خودداری کنید؟ این‏ها را خودِ بازی می ‏خواهد.

         


دانلود بازی Halo: Spartan Assault

      

نام بازی: Halo: Spartan Assault
پلتفورم : pc
ژانر: Action
زبان: English
تاریخ انتشار : Apr 4, 2014
ناشر: Microsoft Studios
حمایت توسط : Vanguard Games , 343 Industries
درجه بندی سنی : +18
بازی حمله اسپارتان یا یورش اسپارتان، هیجان نبرد  Halo با Steam را برای اولیــــن بار به ارمغان آورده است.در مسیر نبرد با  Covenant برای کشف خاستگاه اسپارتان ها که درHalo4 داشتیم، با 30 معموریت جامع و از پیش طراحی شده رو به رو خواهیم شد.دستاوردهای Steam را بدست آورید، ماموریت ها را کامل کنید و با دوستانتان برای امتیاز بیشتر در لیست قهرمانی رقابت کنید.وقتش رسیده که به نبرد بپیوندید.

 

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 18 خرداد 1393 ساعت: 12:52
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب

ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 34
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 153
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 2
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 15
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 51
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
            بازدید هفته بازدید هفته : 178
            بازدید ماه بازدید ماه : 178
            بازدید سال بازدید سال : 306
            بازدید کلی بازدید کلی : 3719

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 13.59.100.42
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در trova-app و آدرس trova-app.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به همه چیز در trova-app بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف