دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

بازی Pc صوتی و تصویری نرم افزار Pc نرم افزار امنیتی کلیپ موبایل مشاوره خرید نرم افزار موبایل بازی موبایل
جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 3687
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برای کنسول های PS3 ریلیز شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود. بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای ۱۶۰۰سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید.

WRC FIA World Rally Championship 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

             WRC 4 pc cover small دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC


دانلود بازی Football Manager 2014 برای PC

بیش از ۱۰۰۰ نکته ی مثبت را نسبت به عرضه ی سال قبل خود داراست و استودیوی بازی سازی آن را واقع گرا ترین شبیه ساز مدیریت فوتبالی که تاکنون منتشر شده خطاب می کند. این بازی در عین حال که برای PC و Mac منتشر می شود، برای Linux نیز منتشر خواهد شد. و قابلیت ذخیره سازی cloud این اجازه را به بازیکن می دهد تا career های خود را از هر کامپیوتری برداشت کند. تغییراتی که در نسخه ی ۲۰۱۴ این بازی صورت گرفته را می توان بدین صورت بیان داشت: موتور گرافیگی بهبود یافته، تعمیرات اساسی و تکنیکی، نقل و انتقالات و قرارداد های واقع گرایانه تر، فعل و انفعالات پیچیده تر هیئت مدیره، تعامل های پیچیده تر بین اجزا، بازیکنان و مدیران رقبا، سیستم خبر رسانی بهبود یافته، رابط کاربری بهبود یافته، تکامل یافتن حالت کلاسیک، ویژگی های اجتماعی اضافی و بهبود تکنولوژی های بزرگ.

Football Manager 2014 PC-RELOADED

 

            Football Manager 2014 pc cover small دانلود بازی Football Manager 2014 برای PC


دانلود بازی Ashes Cricket 2013 برای PC

رقابت بازگشته است . بازی کامپیوتر Ashes Cricket 2013 کرکیکت ۲۰۱۳ یکی از سری بازی های شبیه ساز ورزشی است که توسط Trickstar Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی مشهور ۵۰۵ Games آن را برای پلتفرم های Pc , Xbox360 و PS3 به بازار عرضه کرده است . بار دیگر رقابت های بین المللی و سختی آغاز خواهد شد و هیجان رقابت را تجربه خواهیم کرد . کریکت در بیش از صد کشور بازی می‌شود . این رشته ورزشی پرطرفدارترین ورزش کشورهای هند ، پاکستان ، بنگلادش و سریلانکا است و در انگلیس ، ولز ، استرالی ا، کنیا ، زیمباوه ، نپال ،نیوزیلند ، آفریقای جنوبی و جزایر انگلیسی زبان دریای کارائیب که با عنوان هند غربی در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند , به شمار می آید . برای ساخت بازی از موتور جدیدی استفاده شده است که گیم پلی کاملا واقعی را برای بازیکن تداعی می کند و تغییر شرایط زمین و کنترل عناصر بازی نیز باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی گردیده است . ۲۰ لیگ معتبر , مسابقات قهرمانی جهان , جام های بین المللی , مسابقات حذفی و سایر مسابقات که فقط بخشی از ویژگی های این نسخه از بازی به شمار می آیند .

Ashes Cricket 2013 PC-RELOADED

 

            Ashes Cricket 2013 pc cover small دانلود بازی Ashes Cricket 2013 برای PC

 


دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v2

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

          pes14 pc cover دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v2


دانلود بازی FX Eleven برای PC

عنوان FX Eleven نام یک بازی شبیه سازی مدیریتی فوتبال شبیه فیفا منیجراست که رابط کاربری دوستانه و ابزارهای مختلف آن توانسته مورد توجه قرار گیرد. بازی زیبای FX Eleven توسط شرکت FX Interactive طراحی شده و در شبکه Steam منتشر شده است. ژانر این بازی را میتوان در سبک هایی همچون شبیه سازی, ورزشی و مدیریتی قرار دارد. در بازی اف ایکس الون شما از میان تیم ها ملی همچون انگلستان، آلمان، فرانسه ، اسپانیا، ایتالیا و ۴۵۰ باشگاه مختلف تیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و تمامی عواملی همچون کارد مربیگری, فنی, مالی و آکادمی های مختلف آنرا بدست میگیرد. آیا میتوانید تیم خود را به محبوبیت برسانید؟؟ بیش از ۱۱۷۰۰ بازیکن در بازی و امکان پرورش نوجوانان و فراخوانی آنها به تیم اصلی وجود دارد که میتوانید تیم خود را تکمیل کنید. همچنین کسب امتیازها و موفقیت های بسیار برای باشگاه شما را به اوج محبوبیت میرساند. بازی FX Eleven یک بازی مدیریتی فوتبال موفق میباشد که میتواند رقیب بازی فیفا منیجر به حساب آید, سازنده بازی سعی بر آن داشته تا تمامی عوامل بازی واقعی به نظر برسد.

FX Eleven PC-SKIDROW

 

          FX Eleven pc cover دانلود بازی FX Eleven برای PC


دانلود بازی Lets Sing برای PC

فسرده ای؟ تنهایی؟ حوصله نداری؟ میکروفون رو بردار رفیقت رو به دوئل خوانندگی دعوت کن و یک پارتی شخصی بزرگ برای خودت راه بنداز! Plug In Digital تقدیم میکند. شما استعداد خوانندگی دارید؟ اینو باید کل جهان بفهمند..پس بخوانید و در شبکه های اجتماعی آنلاین شیر کنید تا همه فهمند شما کی هستید. بازی زیبای اجازه خواندن یک بازی متفاوت میباشد که شما در آن باید خوانندگی کنید. بیش از ۲۰ آهنگ برتر از خوانندگان معروف جهانی در این بازی وجود دارد و شما با انتخاب یکی از آنها باید با آنها بخوانید و رقابت کنید تا پیروز شوید.میتوانید بازی را به صورد دو نفره انجام دهید یا با رفیقتان آنلاین بازی کنید یا دسته جمعی رقابت کنید و حتی در اینترنت در شبکه هایا جتماعی شیر کنید.یک بازی شاد و بسیار زیبا که استعداد خوانندگی شما را کشف خواهد کرد! پس میکروفون رو برداریید و آواز بخوانید.. این بازی برای نینندو wii منتشر شده بود که هم اینک نسخه کامپیوتر این بازی در دسترس شماست.

Let's Sing PC-DOGE

 

           Lets Sing pc cover small دانلود بازی Lets Sing برای PC

 


دانلود بازی MXGP برای PC

بازی زیبای MXGP که توسط کمپانی Plug in Digital اینبار برای PC منتشر شده است قطعا برای هواداران موتوکراس سرگرم کننده خواهد بود. همانند عنوان های قبلی Milestone، این بازی نیز با وفاداری به لایسنس اصلی و به صورت شبیه سازی (Simulation) خواهد بود. بازی MXGP بر حسب مسابقات FIM Motocross World Championship ساخته شده است. این بازی با گرافیک بسیار عالیه خود و رقیبان هوشمند داخل بازی ، هر لحظه گیمر را برای ادامه ی بازی تشویق می کند. عنوان MXGP نام یکی دیگر از بازی های شرکت معروف Milestone است که شبیه سازی شده سری مسایقات موتور کراس است. سبک این بازی Racing بوده و بازی توسط Plug in Digital منتشر شده است. گرد و غبار، احساس، شبیه سازی، صحت، جهش شگفت انگیز و مبارزه برای کسب مقام اول جزء عناصر اصلی بازی MXGP میباشد. این بازی بصورت کاملا رسمی با عنوان MXGP, The Official Motocross Videogame منتشر شده و تمامی قوانین موجود در بازی بر حسب MXGP رسمی ۲۰۱۳ میباشد. در بازی شما برای کسب مقام اول جهان تلاش میکنید و در جاده های خاکی سعی بر کسب مفام اول میکنید. تمامی عناصر این بازی بصورت کاملا واقعی طارحی شده اند که نور واقع گرایانه، محیط های ۳D، فن، بالن و پرچم متحرک جزئی از آن ها هستند. همچنین ۶۰ نوع موتور مختلف با ۶۰ راننده حرفه ای موتورکراس برای این بازی در نظر گرفته که میتوانید از آن ها قهرمان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

MXGP PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

             MXGP pc cover دانلود بازی MXGP برای PC


دانلود بازی IHF Handball Challenge 14 برای PC

IHF Handball Challenge 14 یکی از بازی های شبیه ساز ورزش هندبال می باشد توسط کمپانی Plug In Digital برای کنسول منتشر شده است. این بازی هیجان انگیز و زیبا می تواند امکانی را فراهم کند تا حداقل به صورت مجازی هم که شده کاربران ورزش جذاب هندبال را تجربه کنند. تمامی قوانین حاکم بر بازی هندبال به خوبی در محیطی مجازی پیاده شده است و گیمر را به دنیای پر از چالش یک بازی ورزشی مهیج می برد. این بازی جذاب که دارای مسابقات، کاپ ها، تمرینات، آموزش ها و قسمت های دیگر است محیط یک ورزشگاه سرپوشیده را در قالب یک بازی به تصویر می کشد که کاربر باید با پاسکاری های سریع و مداوم و البته دقت، سرعت و قدرتی که چاشنی ضربات نهایی می کند برنده مسابقات مختلف شود.

 

IHF Handball Challenge 14 PC-SKIDROW

 

           IHF Handball Challenge 14 pc cover small دانلود بازی IHF Handball Challenge 14 برای PC


دانلود بازی Trial Fusion برای PC

شرکت یوبی سافت و استدیو RedLynx عنوان جدیدی از سری Trials را معرفی کردند. عنوان Trials Fusion در راه PS4,Xbox One خواهد بود و از جزئیات نسل بعدی متعددی بهره خواهد برد، افکت ها و بافت ها پیشرفت قابل توجه ای دارند. این نسخه بسیاری از فرمول های موفق نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد و علاوه بر آن سیستم های جدیدی مبتنی بر فیزیک و خصوصیات اجتماعی مختلف وجود خواهند داشت. این برای اولین باری است که یوبی سافت این سری را بر روی تلفن های همراه خواهد آورد و شما قادر خواهید بود در هرجا که بخواهید این بازی را بر روی موبایلتان تجربه کنید. این بازی را می توان به عنوان ۵مین عنوان از سری بازی های Trials دانست. در این بازی از طراحی بسیار قوی فیزیک بازی و محیط بازی استفاده شده است و گیمرها با درنوردیدن موانع و پریدن از روی آن ها تجربه ای دلنشین را به همراه خواهند داشت.

Trial Fusion PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

           Trial Fusion pc cover small دانلود بازی Trial Fusion برای PC


دانلود پچ جدید بازی Pes 2014 با عنوان PESEdit 2014 Patch 4.3

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. در PES 2014 همه ی بازیکنان از نظر قدرت با هم مساوی هستند و شما به سرعت باید یاد بگیرید که چگونه از قدرت تیم خود استفاده کنید. بازیکن مرکزی زمین یا همان هافبک دقیقا مانند سایر بازیکنان تیم قوی است، اما از لحاظ فنی استعداد کمتری دارد، به طور مثال اگر شما بخواهید با کسی مثل خاوی مارتینز حمله ای را آغاز کنید مسلما گیج خواهید شد. در عین حال زمانی که توپ به یک جناح می رود و بازیکنی مانند فرانک ریبری و یا هافبک خلاقی مثل باستیان شواین اشتایگر توپ را دریافت میکنند شما احساس قدرت خواهی کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند و می توانند از بازیکنان به راحتی عبور کنند.برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

به همراه دانلود دیتا پک های بازی به صورت جداگانه

 

           PES 2014 PC دانلود پچ جدید بازی Pes 2014 با عنوان PESEdit 2014 Patch 4.3

 


فروش ویژه بستنی ساز خانگی مجیک

             

 

بستنی ساز خانگی مجیک، محصولي بي نظير با كيفيتی متفاوت و ظاهري زيبا. پر فروشترين محصول در آمريكا. فقط در 3 دقيقه بستني خود را آماده كنيد ...
بستنی ساز مجیک Magic دستگاهی فوق العاده می باشد که به راحتی در مدت 3 دقیقه بستنی خوشمزه ای را برای شما درست می کند. در واقع بستنی ساز مجیک، یک راه سریع و آسان برای ساخت بستنی در خانه شماست. با بستنی ساز مجیک شما قادر خواهید بود با استفاده از مواد تشکیل دهنده طبیعی، بستنی درست کنید. فقط کافی است مواد مورد نظر را اضافه کنید و لیوان بستنی ساز را به مدت 3 دقیقه تکان دهید. به همین راحتی بستنی شما آماده میل کردن است.

برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

                                                    قیمت:38000 تومان

                                  


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 34
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 121
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 2
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 12
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 40
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
            بازدید هفته بازدید هفته : 146
            بازدید ماه بازدید ماه : 146
            بازدید سال بازدید سال : 274
            بازدید کلی بازدید کلی : 3687

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.22.51.241
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در trova-app و آدرس trova-app.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به همه چیز در trova-app بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف